Odyle

Jag har bara lust att ha sönder allt. Eller andas på allt skulle nog räcka - min andedräkt efter operationen är inte att leka med! Haha. Allt smakar skit så jag kan inte tänka mig att jag luktar annat.. Haha. Aja... Är mer andra ord trött på att göra precis ingenting.

Kollade precis på Den unga överklassen, vilket skämt det var! Ska föreställa danska The Hills/The City - men det var tillochmed 1000 gånger mer B än Glamourama...

Iallafall, det jag skulle komma till - jag har lust att göra den här bloggen till något som jag egentligen inte gillar (alltså färgglad och med massa bilder på mig). Men vi får väl se..

Ja, såhär kan det alltså låta av en blandning av Annie, morfin och smärtstillande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0