Risifrutti, spikmatta och en sjuhelvetes jävla träningsvärk

Min dag har varit allt annat än lugn. Jobb 9-12, snabb lunch, skola 12.45-17 och träning 17.15-18.30. Pjuh...
Jag skulle tränat aerobics igår, men instruktören överraskade med afro istället. Sjukt kul men sjukt jobbigt. Så idag har jag knappt kunnat varken stå upp eller böja mig ner för att jag har haft sån jävla träningsvärk i ryggen (?!). Idag bestämde jag mig för att träna flow, en blandning mellan pilates, yoga, tai-chi (stavning?) och kampsport (haha), och det var flummigt men härligt.
Nog om det. Nu sitter jag med spikmattan mot ryggen och risifrutti nära till hands i väntan på kära PH!!! Yaay!
Och juste på tal om PH, gissa vem jag såg i dag vid Östermalmstorgs tunnelbana? FRANCHECHCHCHESKA!!!! SHIET! Hade lust att slänga något på henne...
Och häromdagen såg jag självaste Mr. Reinfeldt på Ica Stop, och för nån månad sen så fikade jag och några kompisar någon centimeter ifrån Paradise-Stefan. Har jag blivit någon kändismagnet eller? Höhö.
Iallafall..
Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0