Done and done

Gårdagen gick åt till att förbereda inför målning i rummet, och på kvällen åkte jag först till Jenny för fix och middag och sen till Frida. Mycket mycket skoj!
Idag har jag tränat. Gick/sprang på löpbandet i en halvtimme, det känns kan jag säga! Sen vart det hem och fixa klart rummet. Nu är det så gott som färdigt. Ska bara spika upp lite saker på väggarna. Om nån vill veta liksom..
Har för en gångs skull fotat lite, men nu orkar jag inte hämta kameran och lägga in bilderna i datan...

Kommentarer
Postat av: lisa f.d E1

vill se, vill se!!!! puss

2010-01-24 @ 20:44:46
Postat av: Josefine

jag med!! och hej lisaaa :D

2010-01-27 @ 22:41:32
URL: http://essymariajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0