Blåsningen

Sitter och kollar på Blåsningen med Sally nu.
Gick och la mig kl halv 3 i natt, och gick upp 8 för att åka hem till Elli med henne för att släppa ut hennes katt (lite komiskt, haha) och sen var det brunch för Malin.
Efter det så åkte jag till Täby C och mötte Emma och drack varmchoklad. Sen så kom mamie och papie och hämtade upp mig och körde mig till Sats. Sprang (!) och körde överkropp + mage. Jag kommer nog inte kunna resa mig ur sängen i morgon, haha. Får väl rulla ur den eller nåt..
Iallafall. I morgon blir det matteplugg med kim, skola och danceaerobic. Kulkul.


Måste börja fota igen.. Snodde den här bilden från Saras fb, det är mina lagom snygga naglar på bilden, haha.

Kommentarer
Postat av: Bacci

DU SPRaNG?!?! jefla träningsfaschist! <3

2010-01-18 @ 10:07:39
URL: http://baccis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0