Grattis Johanna!

Tråk dag i skolan idag. Gjorde nån hemsida för topshop, såg ju lagom B ut :P Haha. Efter skolan vart det träning och lunch, sen till VRG för att egentligen  bara lämna saker till Mimmi och Tildan men det slutade att jag och Therese (som jag skulle fika med idag) följde med mina gamla kompisar till Tösse's för att fira Johanna som fyller 17 idag, GRATTIS IGEN!


Melina i skolan. Kim, Jossan, Cass och Dodo i bakgrunden.


Prinsesstårta! Dock (pågrund av mitt marsipan-hat, haha) så åt jag semla. Men det är väl inte så dock heller? Första för i år för mig iallafall, och fler lär det bli!


Födelsedagsbarnet, Therese och Emma


Mimmi och Lollo


Sofia och Johanna

Det var väl allt. Nu blir det köttfärssås! LYCKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0