Dagen har bestått av starbucks-frukost, s...

Dagen har bestått av starbucks-frukost, strandhäng (har världens härligaste bild men det funkar inte att lägga upp den härifrån), after beach, shopping och dunder middag. Köpte lite kläder på zara och mark & spencer's, presenter och sånt på sephora och smycken på nån random affär. Hejdå alla pengar... Men det är det värt! Kändes sjukt avlägset att åka hem för några dagar sen, men nu är sista kvällen här. Sorgligt men ändå rätt skönt. Det är ju trots allt bara en bar gata och jag har inte varit såhär sjuk på länge... Både jag och Linda hostar och snorar som galningar, och nässprayet har tagit slut ;) haha, lagom kul... Nu ligger tjejerna och sover, kanske joinar dom snart eller så sitter jag här ute på balkongen och chillar lite för mig själv, haha ;) Ses i regniga Sverige!


Kommentarer
Postat av: Anonym

MOGET !!!!

2010-08-17 @ 01:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0